• rss
  • twitter
  • facebook
  • mail


회사소개서
헤드헌팅 서비스
평판조회 서비스
커리어 컨설팅
맨위로
조회 수 : 10017
2011.05.17 (14:25:48)
회사분류 : 외국계소비재
프로젝트 상세정보
담당업무:  •Drive sales and financial management to ensure meeting profit and productivity goals.
•Responsible for planning and reporting on sales performance
•Participate in administering company policies including disciplinary issues, and developing long range goals and objectives.
•Assess individual kiosks sales performance/progress; suggest and implement sales improvement programs; oversee promotional and incentive programs
•Assesses Operation managers and their teams, institute corrective action/development programs as necessary
•Oversee the recruitment and hiring of the qualified employees to meet the Sales needs.
•Oversee the training and coaching of the team to maximize sales.
•Administer company policies including disciplinary issues, and developing long range goals and objectives.
•Oversee preparation of merchandise placement and displays.
•Analyze potential of new and existing store locations and recommend additional locations/sites or closing of existing stores with a focus on growth.
•Coordinate new store openings and/ or closing of existing locations.
•Maintain proper communications with headquarters.
•Help identify and solve problems that affect the stores service, efficiency, and productivity.
•Required to visit each store location regularly and when necessary.
•Schedule and attend meetings with Mall/Mart managers as necessary.
•Other duties and responsibilities as assigned. 
경력 및 자격요건:  •At least 8years of sales management experience as well as oversight experience within a retail environment, prior supervisory experience preferred
•Ability to adjust priorities and manage time wisely in a fast-paced environment
•Ability to communicate in a clear, concise, understandable manner, and listen attentively to others, and provide instructions to all area employees.
•Highly organized, excellent time management skills.
•Ability to work a full-time schedule including nights, weekends, and holidays
•Highly Proficient in English Speaking
•Highly Proficient in Microsoft office programs, including excel and Outlook
•Ability to travel as necessary 
근무지:  서울 
제출서류:  경력 위주 영문이력서 
기타:   
담당 컨설턴트
담당 컨설턴트:  안광선 
전화:  02 - 2051 - 3391 
이메일:  spring@preferred.co.kr 


번호 제목 상태
38 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 재무회계 담당자 채용 접수중
37 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 철강 수출입 담당자 채용 접수중
36 그룹계열사 국내 중견기업 홍보팀장 접수중
35 그룹계열사 제조기업 인사팀장 채용 접수중
34 그룹계열사 [대기업 계열 상사]LED 해외 영업 담당 채용 접수중
33 그룹계열사 국내 유명 종합상사 철강 해외 영업 인력 채용 접수중
32 그룹계열사 국내 유명 종합상사 기계 플랜트 영업 인력 채용 접수중
31 그룹계열사 국내 유명 종합상사 법무 담당자 채용 접수중
30 그룹계열사 [대기업계열 상사] LED해외영업 담당 채용 접수중
29 그룹계열사 [유명 캐피탈사] 대출관련 영업지원담당(부산지점) 접수중
28 그룹계열사 [의료기 제조업체] probe 외자구매 담당 접수중
27 그룹계열사 MES 시스템 운영 담당자 모집 접수중
26 그룹계열사 MES 시스템 개발 담당자 모집 접수중
25 그룹계열사 대기업 자회사 MES 솔루션 개발 담당자 모집 접수중
24 그룹계열사 [수입차 딜러사] 수입자동차 영업 지점장 모집 접수중
23 그룹계열사 [대기업계열 컨설팅사] 기획담당 모집 접수완료
22 그룹계열사 [수입차 딜러사] 서비스 매니저 채용 접수완료
21 그룹계열사 국내 플랜트 영업 차.부장급 모심/그룹 계열사 접수중
20 그룹계열사 공정설계 Engineer모심/ 플랜트 대기업 접수중
19 그룹계열사 전기,계장설계 과차장급/ 그룹계열 플랜트 기업 접수중








X
Login

브라우저를 닫더라도 로그인이 계속 유지될 수 있습니다. 로그인 유지 기능을 사용할 경우 다음 접속부터는 로그인을 하실 필요가 없습니다. 단, 게임방, 학교 등 공공장소에서 이용 시 개인정보가 유출될 수 있으니 꼭 로그아웃을 해주세요.

X