• rss
  • twitter
  • facebook
  • mail


회사소개서
헤드헌팅 서비스
평판조회 서비스
커리어 컨설팅
맨위로
조회 수 : 10014
2011.05.17 (14:25:48)
회사분류 : 외국계소비재
프로젝트 상세정보
담당업무:  •Drive sales and financial management to ensure meeting profit and productivity goals.
•Responsible for planning and reporting on sales performance
•Participate in administering company policies including disciplinary issues, and developing long range goals and objectives.
•Assess individual kiosks sales performance/progress; suggest and implement sales improvement programs; oversee promotional and incentive programs
•Assesses Operation managers and their teams, institute corrective action/development programs as necessary
•Oversee the recruitment and hiring of the qualified employees to meet the Sales needs.
•Oversee the training and coaching of the team to maximize sales.
•Administer company policies including disciplinary issues, and developing long range goals and objectives.
•Oversee preparation of merchandise placement and displays.
•Analyze potential of new and existing store locations and recommend additional locations/sites or closing of existing stores with a focus on growth.
•Coordinate new store openings and/ or closing of existing locations.
•Maintain proper communications with headquarters.
•Help identify and solve problems that affect the stores service, efficiency, and productivity.
•Required to visit each store location regularly and when necessary.
•Schedule and attend meetings with Mall/Mart managers as necessary.
•Other duties and responsibilities as assigned. 
경력 및 자격요건:  •At least 8years of sales management experience as well as oversight experience within a retail environment, prior supervisory experience preferred
•Ability to adjust priorities and manage time wisely in a fast-paced environment
•Ability to communicate in a clear, concise, understandable manner, and listen attentively to others, and provide instructions to all area employees.
•Highly organized, excellent time management skills.
•Ability to work a full-time schedule including nights, weekends, and holidays
•Highly Proficient in English Speaking
•Highly Proficient in Microsoft office programs, including excel and Outlook
•Ability to travel as necessary 
근무지:  서울 
제출서류:  경력 위주 영문이력서 
기타:   
담당 컨설턴트
담당 컨설턴트:  안광선 
전화:  02 - 2051 - 3391 
이메일:  spring@preferred.co.kr 


번호 제목 상태
229 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 재무회계 담당자 채용 접수중
228 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 철강 수출입 담당자 채용 접수중
227 그룹계열사 국내 중견기업 홍보팀장 접수중
226 그룹계열사 제조기업 인사팀장 채용 접수중
225 대기업 유명 에너지 대기업 중장비 운전 담당자 모집(해외 근무) 접수중
224 국내기업 국내 메디컬 기기 회사 소프트웨어 엔지니어 채용 접수중
223 국내기업 국내 에너지기업 인사기획 담당자 채용 접수중
222 국내기업 국내 에너지기업 영업기획 담당자 채용 접수중
221 국내기업 국내의류회사 웹디자이너 채용 접수중
220 국내기업 국내 유명 에너지기업 회계담당 접수중
219 그룹계열사 [대기업 계열 상사]LED 해외 영업 담당 채용 접수중
218 그룹계열사 국내 유명 종합상사 철강 해외 영업 인력 채용 접수중
217 그룹계열사 국내 유명 종합상사 기계 플랜트 영업 인력 채용 접수중
216 그룹계열사 국내 유명 종합상사 법무 담당자 채용 접수중
215 국내기업 국내 유명 캐피탈회사 접수중
214 국내기업 의료기기업체 구매 담당자 채용 접수중
213 국내기업 의료기기업체 인사 담당자 채용 접수중
212 대기업 기술영업 담당(중국 주재원) 접수중
211 대기업 [자동차부품사] 차량용 레이더 시스템 S/W 및 알고리즘 개발자 접수중
210 국내기업 [서울 특2급 호텔] 총지배인 채용 접수중








X
Login

브라우저를 닫더라도 로그인이 계속 유지될 수 있습니다. 로그인 유지 기능을 사용할 경우 다음 접속부터는 로그인을 하실 필요가 없습니다. 단, 게임방, 학교 등 공공장소에서 이용 시 개인정보가 유출될 수 있으니 꼭 로그아웃을 해주세요.

X