• rss
  • twitter
  • facebook
  • mail


회사소개서
헤드헌팅 서비스
평판조회 서비스
커리어 컨설팅
맨위로
조회 수 : 11323
2011.05.12 (11:23:44)
회사분류 : 외국계화장품
프로젝트 상세정보
담당업무:  1. Ensures Customer Growth
- Create and maintain an atmosphere geared to achieving sales and profit goals.
- Analyze and review goal attainment and develop strategies to improve performance.
- Ensure Net Sales performance and maintain customer inventory levels.
- Ensure staff delivers consistent, excellent service in accordance with our standards.
- Resolve Customer issues and requests in an efficient and quick manner.

2. Manages Operational Effectiveness
- Determine and communicate individual and team sales goals and hold staff accountable for results in accordance with the company’s business practices.
- Maintain a communication system for the store including frequent store visits to ensure all staff review current initiatives and direction.
- Hold regular, productive staff meetings
- Control expenses within budget guidelines.
- Ensure timely sell-in of all programs according to marketing calendar.
- Execute new launch displays and collateral placement according to guidelines.
- Ensure Purchase Orders are planned, approved and submitted in timely manner.
- Manage monthly retail sales and inventory reports.
- Follow and implement all visual presentation standards and merchandising guidelines.
- Maintains clean, neat and well-lit counters according to store design parameters and guidelines.
- Implement Suggested Retail Pricing guidelines.
- Oversee all planning details for events.
- Manage cash loss prevention, security and anti-diversion policies with all counters

3. Advises MRO/RSD of competitive actions and actively participates in discussions on business development/improvement opportunities.

4. Leads and Develops People 
경력 및 자격요건:  - Univ. graduated
- Five years’ retail experience, cosmetics preferred, one-two years\' management experience required.
- Previous experience in cosmetics field preferred. Travel Retail environment experience a plus.
- Ability to coach and motivate new and existing employees and customers, to function in a fast-paced environment, to embrace the company’s corporate philosophy.
- Excellent communication, leadership and organizational skills.
- Fluent in English 
근무지:  서울 
제출서류:  경력 위주 영문이력서 
기타:  자세한 사항은 이메일 또는 유선전화 문의 바랍니다. 
담당 컨설턴트
담당 컨설턴트:  안광선 
전화:  02 - 2051 - 3391 
이메일:  spring@preferred.co.kr 


번호 제목 상태
229 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 재무회계 담당자 채용 접수중
228 그룹계열사 [국제무역 전문업체] 철강 수출입 담당자 채용 접수중
227 그룹계열사 국내 중견기업 홍보팀장 접수중
226 그룹계열사 제조기업 인사팀장 채용 접수중
225 대기업 유명 에너지 대기업 중장비 운전 담당자 모집(해외 근무) 접수중
224 국내기업 국내 메디컬 기기 회사 소프트웨어 엔지니어 채용 접수중
223 국내기업 국내 에너지기업 인사기획 담당자 채용 접수중
222 국내기업 국내 에너지기업 영업기획 담당자 채용 접수중
221 국내기업 국내의류회사 웹디자이너 채용 접수중
220 국내기업 국내 유명 에너지기업 회계담당 접수중
219 그룹계열사 [대기업 계열 상사]LED 해외 영업 담당 채용 접수중
218 그룹계열사 국내 유명 종합상사 철강 해외 영업 인력 채용 접수중
217 그룹계열사 국내 유명 종합상사 기계 플랜트 영업 인력 채용 접수중
216 그룹계열사 국내 유명 종합상사 법무 담당자 채용 접수중
215 국내기업 국내 유명 캐피탈회사 접수중
214 국내기업 의료기기업체 구매 담당자 채용 접수중
213 국내기업 의료기기업체 인사 담당자 채용 접수중
212 대기업 기술영업 담당(중국 주재원) 접수중
211 대기업 [자동차부품사] 차량용 레이더 시스템 S/W 및 알고리즘 개발자 접수중
210 국내기업 [서울 특2급 호텔] 총지배인 채용 접수중








X
Login

브라우저를 닫더라도 로그인이 계속 유지될 수 있습니다. 로그인 유지 기능을 사용할 경우 다음 접속부터는 로그인을 하실 필요가 없습니다. 단, 게임방, 학교 등 공공장소에서 이용 시 개인정보가 유출될 수 있으니 꼭 로그아웃을 해주세요.

X